Saturday, June 18, 2011

Kenapa Perlu Pilih Sy Kaizen Trading

Assalamualikum wbt,

Banyak isu yang berbangkit mengenai air zamzam. Kes penipuan air zamzam semakin menjadi-jadi. Sikap tamak segelitir pihak telah menyebabkan air zamzam pernah disekat untuk dieksport ke luar negeri. Sikap peniaga yang keterlaluan memikirka keuntungan antara faktor kenapa air zamzam dianggap semakin mudah didapati.

Hakikatnya air zamzam memang sukar untuk didapati memandangkan ia disekat oleh pihak berkuasa Arab Saudi. Bukan sedikit para jemaah ditipu mentah-mentah oleh penyamun dan penyangak yang tamak. Hakikatnya kita tidak boleh menuduh siapa sahaja kerana ditakuti ia tidak benar maka ia adalah fitnah.


Bagi kami di Sy Kaizen Trading sejak  7 tahun lepas sudah menguruskan perkhidmatan air zamzam ke Malaysia. Kemudian dilanjutkan dari yang tidak berplastik dan kini sudah berplastik agar kualiti dan mengelak dari penipuan berlaku. Kami mempunyai stok yang cukup banyak untuk menjamin air zamzam tidak kehabisan stok bila ada pihak sangat memerlukan.

Kami menjamin kualiti air zamzam dalam keadaan baik dan tidak tercemar oleh cuaca panas sehingga menjejaskan kualiti air ini. Kami sangat prihatin dan barharap pengguna terus mempercayai kami sampai bila-bila dan kami mohon agar dijauhkan dari kejahatan tangan-tangan manusia yang mahu mengambil peluang dan kesempatan. Kami cukup gembira dapat memberi khidmat yang terbaik untuk umat Islam khusus Sarawak. Terima kasih daun keladi jom kita menikmati air zamzam selagi diberi kudrat. Jika ada yang ingin tahu lebih lanjut sila hubungi Ustaz Yahya 0128562426.

2 comments:

Anonymous said...

terima kasih kerana beri maklumat yang berfaedah

Anonymous said...

Saya tinggal di ampang, boleh oder ke? berapa lama penghantaran? selamat ke hantar...nnt kene langkah ke..sepak2 ke dkt pej pos..or fedex

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...